RATBV scoate la licitație două autobuze scoase din funcțiune

RATBV organizează la sediu, în data de 25 iunie 2019, licitație publică pentru vânzarea a două autobuze MAZ 103-065 cu podea coborâtă. Autobuzele pot fi vizionate, iar documentația de licitație poate fi consultată pe site-ul RATBV. Dacă la prima licitație nu vor fi vândute autobuzele se vor organiza noi sesiuni de licitații în luna iulie 2019.

Autobuzele scoase la licitație sunt BV 13 FIP și BV 13 JJE, cu capacitatea motorului de 6374 cmc, an de fabricație 2005, iar prețul de strigare este de 26.000 lei fără TVA.

Cele două autobuze au fost scoase la vânzare în conformitate cu prevederile procedurii de casare a mijloacelor fixe, care mai pot fi folosite, scoase din funcțiune. Înainte de a fi casate și valorificate prin centre specializate, autobuzele care mai pot fi folosite sunt scoase la vânzare, iar în cazul în care nu pot fi vândute prin licitație sunt casate.

Acestea au fost scoase din exploatare deoarece au norma de utilizare îndeplinită și sunt mai vechi decât alte autobuze care se află acum în circulație: cele două autobuze au fost achiziționate și puse în circulație în anul 2005, unul dintre ele având 811.069 de km parcurși, iar celălalt 708.357 de km parcurși. În privința stării lor tehnice, ele prezintă o stare de uzură

determinată de numărul de ani și de kilometri în care s-au aflat în exploatare. Autobuze MAZ îndeplinesc norma de poluare EURO 3.
Practic, autobuzele și-au depășit perioada de viață. Întrebarea este, dacă și-au depășit perioada de viață, fără a li se face o reparație capitală, mai pot fi introduse în circulație?

La procedura de vânzare poate participa orice persoană fizică sau juridică, care prezintă următoarle documente:
1. dovada de achitare a garanției (2.600 de lei - 10 % acont din valoarea autobuzului), însoțită de o declarație pe proprie răspundere a potențialului cumpărător din care rezultă că acesta a vizionat autobuzul pentru care dorește să liciteze și că este de acord să participe la licitație;
2. copie după certificatul de înregistrare la Registrul Comerțului, certificat constatator și împuternicirea acordată persoanei care reprezintă cumpărătorul pentru persoane juridice române / acte constitutive în cazul UAT-urilor și împuternicire reprezentant;
3. carte de identitate pentru persoana fizică participantă la licitație.

Câștigătorul are obligația să achite valoarea integrală în termen de 10 zile de la data licitației, în caz contrar, va pierde calitatea de adjudecător și garanția de participare la licitație.

Sursa foto: Andrei Andras

Adauga comentariu